Referenties

Wie?

Wat heeft Inbraakpreventie verzorgt?

Volledige verhaal

a1.06

De Panic Room van onze klant is een gepantserd en kogelwerend vertrek in de villa.  Van hieruit is volledig overzicht op alle vertrekken in huis, tuin en oprijlaan en is met een druk op de knop directe verbinding met politie en veiligheidsdiensten en kan ‘live’ verslag worden gedaan. Met smartphone of iPad kan bij aankomst en vertrek een ‘securitycheck’ van de omgeving worden gedaan. Het gevoel van kwetsbaarheid voor zijn vrouw en hun kinderen doen deze ondernemer toch besluiten zich verder te verdiepen in hun persoonlijke veiligheid. “En dan komt snel de vraag: wanneer doe je het goed en hoever moet je gaan?”, vertelt de vermogende ondernemer die om veiligheidsredenen niet bij naam genoemd wil worden. 

ace en tate logo

Ace & Tate doet de verkoop van brillen anders dan de gevestigde orde van opticiens. In 2013 is Ace & Tate gestart met het verkopen van brillen via het internet, maar daar bleef het niet bij. Met tijdelijke winkels (‘pop-up stores’) in grote steden vergroot Ace & Tate haar naamsbekendheid ten behoeve van haar online strategie. Ace & Tate is een snelgroeiende en flexibele organisatie. Flexibiliteit wordt ook gevraagd van partners en toeleverancier. Hierdoor is Inbraakpreventie voor Ace & Tate een logische keuze.

Logo Heuvel EIndhoven

HEUVEL Eindhoven
www.heuveleindhoven.nl

De eigenaar van Winkelcentrum van HEUVEL in Eindhoven- een vastgoedbelegger- gaf Inbraakpreventie bv de opdracht voor een nieuw en flexibel platform voor  camerabeveiliging. Snel en efficiënt cameratoezicht is de doelstelling van de opdracht. Met behulp van verschillende soorten camera’s houdt het externe Bewakingsbedrijf nauwkeuring en in detail toezicht op het fraai aangelegde winkelplein FORUM, de winkelshowrooms en ook de donkere plaatsen bij de afvalcontainers.

db7328dcf2c6470882d661788bcbdcfe

Bakkerij Bakker
www.bakkerijbakker.com

Bakkerij Bakker uit Herwijnen en Haaften is al meer dan 40 jaar een begrip in deze dorpen. Dagelijks halen tientallen mensen hier hun bonbons, banket, brood en (zelfontworpen) taart. Dat inbraak en diefstal niet alleen iets is van de grotere steden maar ook voor de kleinere dorpen kan Arjan Bakker over mee praten. Na ondermeer diefstal door het eigen personeel en een gewapende overval was het tijd om de veiligheid van het pand en de medewerkers eens goed tegen het licht te houden. Bekijk welke maatregelen we samen met Arjan Bakker hebben genomen.

6520821_60x60


Amsterdam
www.b.amsterdam

b Amsterdam is een verfrissend en transparant bedrijf wat kantoorruimte in Amsterdam biedt. Uitgangspunt is de grens tussen werk en thuis verlagen door beleving en passie aan werkplekken toe te voegen. Ook ziet B. amsterdam een inspirerende werkomgeving als succesfactor voor ondernemers. En deze visie wordt massaal gedeeld; het aantal ondernemers en bedrijven dat zich aanmeldt voor een werkplek groeit enorm en ook grote evenementen worden georganiseerd in het voormalig IBM pand wat maar liefst 16.000m2 betrekt. Maar deze openheid is naast een succesfactor ook een zwakke schakel gebleken. Na een inbraak kiest b Amsterdam voor Inbraakpreventie.

Sony_ATV_Music_Publishing


Amsterdam
www.sonyatv.com

Sony/ATV is een onderdeel van een de wereldwijde tak van Sony die verantwoordelijk is voor de ‘publishing’ van artiesten. Wat medewerkers van Sony/ATV dagelijks doen is het scouten, tekenen en songteksten commercieel uitgeven van songwriters. Wereldwijd vallen grote sterren als Alicia Keys, Calvin Harris, Ed Sheeran & Shakira onder Sony/ATV. “Voor ons is het van groot belang dat wij onze partner wat betreft inbraakpreventie persoonlijk kennen. Ik wil graag een bedrijf dat in de buurt zit, eenvoudig benaderbaar is en snel kan handelen als daar noodzaak toe is. "

nn

Je hoeft het nieuws niet op de voet te volgen om te weten dat mediabedrijven in deze tijd veelvuldig onder vuur liggen. Als mediabedrijf wil je op een vrije manier je kunnen uiten via radio, tv en internet. In een tijd waar het uiten van een vrije mening nog regelmatig onder vuur ligt kan het maken en verslaan niet door iedereen gewaardeerd worden. Het werk kan soms zelfs gevaarlijk zijn, zoals we recent hebben gezien. Lees hoe we dit mediabedrijf veiliger maken.

websend-logo-9383b0582b4a042edf43cd564421e3d2


Leidschendam
www.websend.nl

Websend, als bedrijf wellicht niet bekend bij het grote publiek, maar de labels waarmee zij de markt benaderen kent haast iedereen, onder andere www.gsmwijzer.nl, www.gsmwijzerzakelijk.nl en www.studentmobiel.nl. "Elk bedrijf vraagt weer om een andere aanpak en dan zijn er weinig partijen die op kunnen tegen de ervaring en kennis van Inbraakpreventie. Criminelen weten precies waar de zwakke schakels zitten en wij hebben dus een partner nodig die dezelfde visie op veiligheid heeft”.

Als juwelier en antiquair in Amsterdam is het beschermen van de kostbaarheden een topprioriteit. "Wij vinden het enorm belangrijk dat de leverancier iets cruciaals als ‘veiligheid’ snel reageert en in de buurt zit. Daarom hebben wij in het nieuwe pand een beroep gedaan op Inbraakpreventie om ons hele pand in zijn totaliteit te laten beveiligen, zowel bouwkundig als elektronisch. Wij beginnen niets zonder veiligheid en voor ons is het een hele geruststelling dat onze leverancier van alle aspecten die betrekking hebben op veiligheid letterlijk om de hoek woont."